Search found 134 matches

by cadaveca
Tue Dec 12, 2006 10:10 am
Forum: Memory Forum
Topic: How Much Voltage Does DDR2 Really Need?
Replies: 7
Views: 7883

Yep, killed a couple sets myself running 3.0v on D9GMH(even in -10c ambient!!! :yikes: ), which seems more responsive than D9GKX when it comes to extreme voltages.

I tihnk it's more the pcb and supporting SMD's that cannot handle the voltage tho, TBH.
by cadaveca
Mon Dec 11, 2006 10:55 am
Forum: Legit Reviews Review Forum
Topic: AMD Quad FX and NVIDIA's Four Card Quad-SLI - Will it Work?
Replies: 10
Views: 3939

AMD an NV have had quad-card systems for shows in the past couple of weeks...or ever since 4x4 NDA lifted...makes me think that I may be right about the differing cards being the problem.

Hoping for a suitable crossfire board for 4x4...mmm4x R600......mmmmmm :mrgreen:
by cadaveca
Fri Dec 08, 2006 12:43 pm
Forum: Memory Forum
Topic: Who has the worlds fastest memory?
Replies: 33
Views: 10862

I think myself that the kingston modules may go the furthest, given active cooling. watercooling is not gonna make that large of a difference when clocking, merely has an affect on lifetime of the modules in a cramped case. Corsairs 9136 are D9GKX, i think, which may prove to scale over 1400mhz, giv...
by cadaveca
Fri Dec 08, 2006 10:16 am
Forum: Legit Reviews Review Forum
Topic: AMD Quad FX and NVIDIA's Four Card Quad-SLI - Will it Work?
Replies: 10
Views: 3939

I wonder what would have happened if you had 4 identical cards? Maybe this is why it didn't stay enabled?
by cadaveca
Thu Dec 07, 2006 12:40 pm
Forum: AMD Radeon and FirePro Forum
Topic: Quick Question about Gpu Temps
Replies: 6
Views: 2209

110c for R480.
by cadaveca
Wed Dec 06, 2006 7:04 pm
Forum: Legit Folding
Topic: Needed: More Info About GPU Folders
Replies: 7
Views: 1912

Running one cpu instance: XTX 512mb 756/900 5:16/frame(sweetspot on stock volts under water for my card :)) XTX 512mb 648/774 5:46/frame CrossfireXT 512mb 620/720 5:52/frame XTX and Crossfire @ 690/765(craptastic mastercard!!!)running multi-gpu two instances, no cpu instance 5:58/frame AVG(times dif...
by cadaveca
Mon Nov 20, 2006 11:37 am
Forum: News From Around The Web
Topic: Look MA! Chipset cooling!
Replies: 4
Views: 1548

Didn't know LR is accepting reviews lol. Can't miss it over there... Bought those coolers just for the review, really.
by cadaveca
Mon Nov 20, 2006 10:11 am
Forum: News From Around The Web
Topic: Look MA! Chipset cooling!
Replies: 4
Views: 1548

lol send some cash my way, and i'll buy one! :mrgreen:
by cadaveca
Mon Nov 20, 2006 9:38 am
Forum: News From Around The Web
Topic: Look MA! Chipset cooling!
Replies: 4
Views: 1548

Look MA! Chipset cooling!

Hey guys...managed to get some work done..check it out:

http://www.aoaforums.com/frontpage/cont ... w/1376/25/
by cadaveca
Mon Nov 20, 2006 9:11 am
Forum: OFF Topic (ie: nothing about computers)
Topic: Gainward Contest - Vote For Me Please
Replies: 16
Views: 2671

voted.
by cadaveca
Wed Nov 15, 2006 11:34 am
Forum: Intel Motherboard Forum
Topic: Killed board on weekend...ETA on XBX2?
Replies: 11
Views: 2628

no debit mastercards here. otherwise i'd have one.

Sheesh, Nate...that' quite some wait. NCIX currently lists board as in stock, but only w/ purchase of QX cpu. :roll:

maybe i'll just get p5wdh and another e6600.
by cadaveca
Wed Nov 15, 2006 10:57 am
Forum: Intel Motherboard Forum
Topic: Killed board on weekend...ETA on XBX2?
Replies: 11
Views: 2628

I tend to use someone else's card, or i pay cash locally. Credit is evil, in my books, and I don't seem to really need it... except to order pc parts. :roll:
by cadaveca
Wed Nov 15, 2006 10:21 am
Forum: Operating Systems
Topic: XP Pro cd-key issue
Replies: 7
Views: 12540

Belarc ADvisor, as i said...free download, and you can print out the report afterwords with all your cd keys....all software keys.
by cadaveca
Wed Nov 15, 2006 10:10 am
Forum: Operating Systems
Topic: XP Pro cd-key issue
Replies: 7
Views: 12540

Belarc Advisor will list all CD-type keys asspciated with your system.

The actual disk you use does not matter...just use your own CD key with his disk, as long as it's for the same version of windows..
by cadaveca
Wed Nov 15, 2006 10:06 am
Forum: Intel Motherboard Forum
Topic: Killed board on weekend...ETA on XBX2?
Replies: 11
Views: 2628

Problem apop, is that i'm in canada...remember? lol. I'm losing major FAH points with that rig down and want it back up and active ASAP. Having something delivered from US, going through customs, etc, i would have that rig down for probably the next four weeks... :evil: I guess another nvidia rig it...
by cadaveca
Tue Nov 14, 2006 11:26 pm
Forum: Intel Motherboard Forum
Topic: Killed board on weekend...ETA on XBX2?
Replies: 11
Views: 2628

LoL. 680i it is then. :roll:
by cadaveca
Tue Nov 14, 2006 6:35 pm
Forum: Intel Motherboard Forum
Topic: Killed board on weekend...ETA on XBX2?
Replies: 11
Views: 2628

Killed board on weekend...ETA on XBX2?

SO yeah...killed my p5wdh somehow removing vdimm mod. Need a new board...but...680I's are looking real good(got one right here), however XBX2 interests me more(vDIMM heh).


Thoughts?
by cadaveca
Fri Nov 10, 2006 2:32 pm
Forum: Operating Systems
Topic: How to get vista RC2
Replies: 17
Views: 3272

Naw, I've been a MSDN subscriber almost since it started. And i tell ya what...I used to download stuff(is legal here in Canada, to a point), and since I stopped(well over 2 years or so, not even an MP3), I have not had a single issue with viruses or anything like that. LoL. Now that i think about i...
by cadaveca
Fri Nov 10, 2006 2:17 pm
Forum: Operating Systems
Topic: How to get vista RC2
Replies: 17
Views: 3272

RTM is already out. Look for it. RC2 is ok, but lack of drivers for crossfire has me still on XP, mostly(altohugh now RC2 drivers are up, but i haven't booted ot that drive in a week or so). Audio is much better IMHO, in Vista. I'm actually quite surprised by the number of games that work just fine ...
by cadaveca
Fri Nov 10, 2006 10:52 am
Forum: Legit Reviews Review Forum
Topic: Corsair DOMINATOR Modules Get 18K Gold Plated
Replies: 11
Views: 5061

some nice modules there...i wonder how they clock?