Search found 14 matches

by WF - Audiophile
Mon Sep 26, 2005 6:06 pm
Forum: Forum Contests - Giving Back To Our Readers
Topic: October Contest #1: Intel Pentium M 760 Processor
Replies: 293
Views: 95765

/me waves

Always down for newer hardware





:toimonster: <---- WTF? :shock:
by WF - Audiophile
Wed Jun 22, 2005 1:49 pm
Forum: All About The Games
Topic: Battlefield 2
Replies: 20
Views: 6650

Picked up the full version.

Once they get the bugs cleaned out after a couple hundred patches like BF1942 it should be ok ;) Hopefully getting a LAN going at my place for it sometime soon to try it out with 16 people.
by WF - Audiophile
Wed Jun 01, 2005 9:57 pm
Forum: All About The Games
Topic: Laclede's LAN VII: St. Louis June 11th
Replies: 34
Views: 7229

Yeah Im down with a HL: DM "pickup" tourny. Like make a sign up sheet in the beginning or something. Hmm, lemme see whats all going on that day with the LL guys - this isnt our arena this go around.
by WF - Audiophile
Fri May 27, 2005 9:45 pm
Forum: All About The Games
Topic: Laclede's LAN VII: St. Louis June 11th
Replies: 34
Views: 7229

completely agree with you, however.... I counted at least 5 geforce 2 or equivalent cards at the LAN we just held. If you read this article we did a hardware poll 2 LAN's ago at the WF LAN and this is what we turned up... http://www.legitreviews.com/article.php?aid=158&pid=2 The majority of users a...
by WF - Audiophile
Thu May 26, 2005 7:14 pm
Forum: All About The Games
Topic: Laclede's LAN VII: St. Louis June 11th
Replies: 34
Views: 7229

I beg to differ with you on that. I've seen nVIDIA TI-4200 graphics cards run CS:S with the quality level reduced just fine. If the LAN has no internet then I agree 100% that 1.6 is the way to go, but if a connection is available then CS:S is the way to go. From a gamers point of view I've been to ...
by WF - Audiophile
Tue May 24, 2005 3:39 pm
Forum: All About The Games
Topic: Laclede's LAN VII: St. Louis June 11th
Replies: 34
Views: 7229

lol your response almost makes sense.......


Anyways, one reason to have a CS 1.6 is that all the "high school kids" cant afford to buy the computers to run CS:S. And more people is what the LAN event organizers look for.
by WF - Audiophile
Thu May 19, 2005 6:26 pm
Forum: All About The Games
Topic: E3 2005 Coverage: The Real Xbox 360
Replies: 11
Views: 2480

you should go for the ps3 ANYWAYS. why? because it's far superior to the xbox 360, that's why. every game demo/trailer they sony showed at e3 on monday was what the gameplay will look like.... not only that, but various developers have figured out how to do what ps2 already did recently -- make gam...
by WF - Audiophile
Thu May 12, 2005 9:53 pm
Forum: All About The Games
Topic: The Xbox 360 Pictures Leaked Before May Launch
Replies: 8
Views: 2340

They still made the moron mistake of not making the case a box therefore not being able to stack it with existing home theatre setups. I would never buy one of these anyways however.
by WF - Audiophile
Mon May 09, 2005 3:43 pm
Forum: All About The Games
Topic: Legit Workshop: Kingston HyperX Memory Contest
Replies: 65
Views: 12732

I won? SWEET! ooooooooooooooooooooooh thats right, wrong audiophile. :shock:
by WF - Audiophile
Mon May 02, 2005 8:28 pm
Forum: All About The Games
Topic: Legit Workshop - April 30th
Replies: 71
Views: 18125

ZorPrime wrote:Damn motherboard...


damn motherboard installers..... :lol:

And yes we are currently working on a tourny setup for the next go around. We are thinking CS:S (obviously) and then something off the beaten path to make life a little interesting. We'll see. :mrgreen:
by WF - Audiophile
Mon May 02, 2005 8:42 am
Forum: All About The Games
Topic: Legit Workshop: Kingston HyperX Memory Contest
Replies: 65
Views: 12732

throw me in the hat, please.... the more of a chance that i can win free sweet merch, the more of a chance i've got at upgrading my computer to an even faster INTEL PENTIUM 4 PROCESSOR for my new INTEL D925XCV MOTHERBOARD... yay, intel! no plugs here ... 8-[ Your handle is gonna throw me and other ...
by WF - Audiophile
Sun May 01, 2005 10:53 pm
Forum: All About The Games
Topic: Legit Workshop - April 30th
Replies: 71
Views: 18125

capper5016 wrote:Maybe that next one will be in Las Vegas??!!!
Im up for a road trip. Already heading south for Quakecon, we can easily head west. But ya never know, Vegas might not be as exciting as Grapevine Texas!


:-s
by WF - Audiophile
Sun May 01, 2005 9:41 pm
Forum: All About The Games
Topic: Legit Workshop - April 30th
Replies: 71
Views: 18125

Legit Reivews had nothing to do with picking the venue where this event was held at. Any concerns about the venue location should be directed at the fine folks over at War Factory. The Legit Workshop was held BEFORE the wedding party arrived, so I must point out that you are wrong in your post abou...
by WF - Audiophile
Sun May 01, 2005 9:22 pm
Forum: All About The Games
Topic: Legit Workshop - April 30th
Replies: 71
Views: 18125

I to wish to thank the Legit crew for thier time, effort, and generocity. I especially like to thank Yves (hope I got that right) for talking with me about the details and specifics of his ClickFX technology (he was probably annoyed as hell but i appreciate his patience ;) ). I REALLY look forward t...